Φαγόπυρος

Φαγόπυρος

Ο φαγόπυρος ή αλλιώς μαυροσίταρο είναι ένας σπόρος με πολλά οφέλη για τον οργανισμό που αξίζει να τον εντάξουμε στη διατροφή μας.

Κατ’αρχήν, είναι ένα πολύ καλό υποκατάστατο κρέατος. Περιέχει εύπεπτες, υψηλής ποιότητας πρωτεϊνες.

Με γλυκαιμικό δείκτη 54 μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα πιο αργά από το ρύζι και τα άλλα προϊόντα σιτηρών. Οπότε, είναι πολύ καλή τροφή για την πρόληψη του διαβήτη και της παχυσαρκίας.

Δε χρειάζονται φυτοφάρμακα στην παραγωγή του, διότι αναπτύσσεται αρκετά γρήγορα.

Είναι πλούσιος σε βιταμίνες της ομάδας Β, βιταμίνες Ε και Κ, φολικό οξύ και πληθώρα μετάλλων: μαγγάνιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο, κάλιο, σελήνιο και ψευδάργυρο.

Δεν περιέχει γλουτένη, βοηθάει στην καλή λειτουργία του κυκλοφορικού και δίνει ενέργεια.

Βράζεται σε αναλογία 2:1, όπως το ρύζι ( 2 μέρη νερό, 1 μέρος φαγόπυρος ). Ρίχνω το φαγόπυρο σε νερό που βράζει.