Βρώμη

Βρώμη

Απλά… κάνει καλό!!

Ιδιότητες:

  • Μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα ( έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη )
  • Ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα ( περιέχει σελήνιο και βιταμίνη Ε )
  • Μειώνει τη χοληστερόλη ( περιέχει β- γλυκάνες, μια από τις σημαντικότερες φυτικές ίνες της βρώμης )
  • Βοηθάει στην πέψη ( μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες )
  • Ελαττώνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης ( είναι πλούσια σε ασβέστιο, μαγνήσιο και φώσφορο ) και καρκίνου ( μεγάλη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες και βιταμίνη Ε )
  • Παρέχει καλές πρωτεϊνες ( περιέχει μεγαλύτερη συγκέντρωση και ποιότητα πρωτεϊνών από τα άλλα σιτηρά )
  • Συμβάλλει στον έλεγχο του βάρους ( μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες οι οποίες με την κατανάλωσή τους φέρουν ένα αίσθημα κορεσμού )
  • Παρέχει ενέργεια ( περιέχει υδατάνθρακες, σίδηρο, μαγνήσιο, βιταμίνη Β )

Προσθέστε τη σε κουλουράκια, μπισκότα, κεικ, ακόμα και στο ψωμί και στα κεφτεδάκια, αντί για φρυγανιά/ ψωμί.

Προσθέστε τη στο γάλα ή στο γιαούρτι με σταφίδες, φρούτα, μέλι, ξηρούς καρπούς για ένα σούπερ πρωινό, απογευματινό ή βραδινό.

Φτιάξτε με βρώμη μπάρες δημητριακών και pancakes.